Dobrodošli na Wilio!

Wilio gledate kot neregistrirano stranko

Preklopite na Professional.
Navigacija
Storitve
Cenik
O aplikaciji
Prenesite aplikacijo
Kako deluje
Kako se lahko izboljšamo
Kontaktiraj nas
O wilio.
Prijava
Dobrodošli na Wilio!

Wilio gledate kot neregistrirano stranko

Preklopite na Professional.
Navigacija
Storitve
Cenik
O aplikaciji
Prenesite aplikacijo
Kako deluje
Kako se lahko izboljšamo
Kontaktiraj nas
O wilio.
Prijava

Projekt za izvedbo

Iščete oblikovalca za izvedbeni projekt? V tej kategoriji imamo 21.434 ponudnikov. Pošljite povpraševanje.

Začeti

32.332 registrirani strokovnjaki

85.351 rešenih projektov

4.8 Od 5 Povprečna ocena naših strokovnjakov

226 512 Naprave za uporabo

Projekt za izvedbo

Potrebujete izvedbo storitvenega projekta? Wilio vam bo pomagal najti kakovostne strokovnjake za pripravo spremnega poročila, povzetka tehničnega poročila in celotne gradbene situacije. Cena projektne dokumentacije za gradnjo je običajno odvisna od obsega storitev. Oglejte si več informacij o storitvah: statični izračun, seznam materialov, risbe, ki jih zagotovi eden od naših 21.434 strokovnjakov v dani kategoriji

Poglej tudi:Cene

32.332 registrirani strokovnjaki

85.351 rešenih projektov

4.8 Od 5 Povprečna ocena naših strokovnjakov

226 512 Naprave za uporabo

Koristne informacije.

Kaj morate vedeti

Projekt izvajanja stavbe Doma Vodenje projekta je osnova, na kateri temelji vsak projekt gradnje. Vodja gradbenega projekta mora pridobiti različne spretnosti in kompetence, da se premakne v projekt in vzpostavi funkcionalno povezavo s številnimi ekipami. Gradbeni projekti nenehno zahtevajo spremembe in v tem smislu je upravljanje projektov ključ do stabilnosti celotnega postopka. V tem članku bomo skušali izvajati osnovne koncepte in načela, povezane z gradnjo projektnega vodenja. Kaj pomeni upravljanje gradbenih projektov (CPM)? Konstrukcijsko vodenje projektov je mogoče opredeliti kot usmerjanje, ureditev in nadzor projekta od njegovega izvora do konca. Končni cilj upravljanja gradbenih projektov je poln izpolnjevati zahteve strank za izvedljiv projekt v smislu funkcionalnosti in proračuna. Obstaja široko paleto vrst gradbenih projektov, kot so poslovni, stanovanjski, industrijski in težki gradbeni projekti. Vloga gradbenega vodje projekta Vodja projekta Gradbeni projekt je odgovoren za načrtovanje, usklajevanje, proračun in nadzor projektov od začetka do konca. Skratka, gradbeni vodja projekta mora skrbeti za: Zgraditi proračun in pogajati o ocenah stroškov Uredite potovalne naročila Izberite najučinkovitejšo metodo in strategijo stavbe Ostanite v stiku s strankami po meri ali proračunske zadeve Pogovorite se o tehničnih in pogodbenih podatkih z delavci in drugimi strokovnimi strankami Bodite previdni pri osebju na mestu gradbenih del s strokovnjaki za gradnjo in gradnjo V nekaterih primerih se lahko zgodi, tudi če je projekt še v razvoju. Izbor temelji na avkcijskem procesu z različnimi dobavitelji. Obstajajo trije prevladujoče metode, ki temeljijo na dobavitelju: nizko izbiro ponudbe, najboljšo izbiro vrednosti in kvalifikacijsko izbiro. Dobavitelji bi morali biti sposobni obravnavati pogoje, proračunska vprašanja, javna varnost, odločanje, upravljanje kakovosti, delovnih risb, človeških virov in matematike. Gradbena management projekta: Glavne značilnosti Upravljanje stavb se običajno razširi na več različnih funkcij. Najpomembnejši od njih je mogoče povzeti, kot sledi: 1. Specifikacija ciljev in projektnih načrtov, vključno s predlogom za področje uporabe, časovni razpored, proračun, odločanje o želenih rezultatih in izbiri udeležencev projekta. 2. Povečanje učinkovitosti virov s pridobivanjem dela in potrebnega opreme. 3. Izvajanje številnih operacij z zakonitim usklajevanjem in upravljanjem sklepanja pogodb, načrtovanja, ocenjevanja, oblikovanja in gradnje v celotnem postopku. 4. Učinkovit razvoj zanesljive komunikacije med agenti za reševanje morebitnih konfliktov, ki se lahko pojavijo. Glavna načela vodenja gradbenega projekta ni skrivnost, da je upravljanje gradbenih projektov precej zapleteno območje. Vendar pa obstaja več osnovnih načel, ki bi morala voditi vse, ki samo vstopijo na teren. Vse se začne z obravnavanjem lastnika projekta do dobaviteljev, da bi se prijavili za ponudbe. Gradbeni menedžerji, ki so zainteresirani za izvedbo projekta, nato ponujajo ponudbo lastnika. Ponudba bo vsebovala podrobnosti o količini denarja, ki jo mora lastnik projekta ponuditi za dokončanje projekta. Obstajata dve vrsti cenovnih ponudb: 1. Odprite meni: odprte ponudbe so neločljivo povezane z javnimi projekti. To je dražba, kjer je vsak dobavitelj dobrodošel, da predloži svojo ponudbo. Odprta ponudba je običajno odprta promovirana. 2. Zaprti meni: Zasebni projekti temeljijo na zaprtih ponudbah. Lastnik projekta pošlje izziv, da predloži ponudbo določenemu številu dobaviteljev. Upravljanje gradbenih projektov Po prejemu vseh ponudb za določen projekt je lastnik izbire dobavitelja eden od naslednjih treh načinov: 1. Izbira z nizko ponudbo: V tem primeru je pomemben cilj interesa. Podjetja za upravljanje stavb predložijo najnižje ponudbe, ki so odprte za dokončanje projekta. Lastnik projekta izbere najnižjo ponudbo in nadaljuje z njim. 2. Izbira najboljše vrednosti: Ta proces poudarja kvalifikacijo in ceno. Lastnik izbere najbolj privlačno ponudbo v smislu kakovosti in denarja. 3. Izbor na podlagi kvalifikacij: Ta metoda se sprejme, ko se kvalifikacija uporablja kot en sam kriterij za izbiro upravljanja stavb. Zahteva za kvalifikacijo (RFQ) pomaga lastnikom, da dobijo dodatne informacije v zvezi z izkušnjami in usposobljenostjo dobavitelja v projektni organizaciji. Vrste pogodb Po postopku izbire je treba dogovoriti o vrsti pogodbe. Praviloma obstajajo štiri vrste pogodb: t 1. Pavšalna vsota: Najbolj priljubljena vrsta dogovora. Lastnik in izvajalec nastavita fiksno ceno za celoten projekt. Cena ostaja enaka, tudi če so skupni stroški projekta nižji od dogovorjenega zneska. 2. Cena na enoto: Če obstajajo objektivne težave pri odločanju o končni ceni vnaprej, je ta metoda prednostna. Lastnik projekta ponuja materiale s posebno ceno na enoto, da bi zmanjšali stroške. Upravljanje gradbenih projektov 3. Povečana cena stroškov: Cena pogodbe in stroški so najboljši pogodbi pogodbe o dobaviteljih. Poleg splošnih stroškov projekta in dogovorjenega fiksne pristojbine za dobavitelja mora lastnik po zaključku plačati vse druge nepredvidljive izdatke. 4. Zagotovljena najvišja cena: Zadnja vrsta pogodbe se ne razlikuje od prejšnjega. Ključna razlika je najvišji stroški, ki jih v tem primeru ni mogoče preseči. Procesi upravljanja projektov Postopek menija se zaključi in zdaj je čas, da se vsi ljudje vključijo v projekt. Na splošno ima vsak projekt standardni življenjski cikel, ne glede na njegove posebne značilnosti. To strukturo je mogoče opisati v štirih osnovnih fazah: 1. Začetek projekta v prvi fazi je določen z objektivom in izvedljivost projekta. To je odločilna faza celotnega procesa, ker lahko navede, ali je ta projekt dobra priložnost ali ne. Če je potrebno, bo potekala študija izvedljivosti in priporočena rešitev / načrt bo izdana na podlagi njenih rezultatov. Ko je vse odločeno, bo ustvarjen dokument (PID). Začetek projekta zagotavlja osnove načrta gradnje in je eden najpomembnejših artefaktov pri vodenju projektov. Danes raziščite manjše! 2. Faza načrtovanja v fazi načrtovanja projekta bo določila vse delo, ki ga je treba izvesti. To je tekoča dejavnost skoraj do konca projekta. Glavna prednostna naloga v fazi načrtovanja je čas, stroški in sredstva za projekt. Na podlagi teh zahtev je treba upoštevati strategijo. To se imenuje tudi upravljanje obsega. Še en pomemben dokument, ki ga je treba pripraviti, je struktura okvare dela (WBS), kontrolni seznam, ki deli vse potrebno delo za manjše od delovanja kategorije (to lahko storite v naši programski opremi za načrtovanje gradnje). Samo določen proračun, urnik in delo, projekt je skoraj pripravljen za začetek. Naslednji korak tega resnično pomembnega procesa je obvladovanje tveganja. Na tej točki bi morala preučiti vse potencialne grožnje za projekt in prišli do trdne rešitve. Nazadnje, komunikacijski načrt je prav tako bistvenega pomena, ker bo zagotovil učinkovit pretok informacij med projektnimi strankami. 3. Faza izvajanja v fazi izvajanja se izvaja v obratovanje načrta za upravljanje gradbenega projekta. Ta faza je na splošno razdeljena na dva glavna procesa: izvajanje in spremljanje in nadzor. Projektna skupina zagotavlja izvajanje zahtevanih nalog. Hkrati se spremlja napredek in se izvedejo spremembe. Dejansko vodja projekta večino časa spremlja in odvisno od informacij, ki jih prejme, preusmeri naloge in ohranja nadzor nad projektom. 4. Končna faza (rok) Končna faza projekta je njena uradna odpoved. Vodja projekta ocenjuje, kaj se je dobro obrnil in se nanaša na kakršne koli napake. Na koncu je poročilo o projektu, izračuna končni proračun in bo ponudilo informacije o vseh nalogah, ki ostanejo nedokončane. Poročilo o projektu v kombinaciji z analizo možnih motenj bo dragocena povratna informacija za prihodnje gradbene projekte. Projektno načrtovanje Zanesljivo načrtovanje lahko izključi veliko tveganj, ki se lahko pojavijo med gradbenim projektom. Glavni cilj načrtovanja je izboljšati dodeljevanje materialov in virov v okviru projekta. To se je mogoče izogniti z možnimi zamudami in boljšo komunikacijo med različnimi strankami. Obstaja več različnih tehnik načrtovanja, ki lahko izberejo vodja projekta: 1. Ganttov diagram: Nedvomno je eden izmed najbolj praktičnih sistemov, ki imajo na voljo projektno skupino. Ganttova diagram vam lahko zagotovi pregled gradbenega projekta in vas obvešča o nalogah, ki so levi ali končali pravočasno. 2. Načrtovanje ravnotežja: Equilibrium tehnologija je izredno uporabna metoda za ponavljajoče naloge. Lahko zagotovi izjemno pomoč pri polnjenju rokov in učinkovito dodeljevanje sredstev. 3. Metoda kritične ceste: To je eno izmed najbolj priljubljenih orodij za načrtovanje in zelo pomaga sistematično razporeditev sredstev in natančnega izračuna voznih redov. Skratka, metoda kritične poti lahko prispeva k starejšemu ali vsaj pravočasnemu zaključku vašega projekta gradnje. 4. q-razporejanje: Ta metoda načrtovanja stavb se je pred kratkim vse bolj znana, ker upravljavcem projektov omogoča, da pripravijo številne in včasih protislovne naloge v pravilnem vrstnem redu. Izdelava proračuna za upravljanje projektov Opredelitev proračuna je daleč od enega od najbolj osnovnih parametrov, ki jih je treba upoštevati pri pripravi projekta stavbe. Ocena stroškov je lahko zelo zahtevna naloga, če pa je pravilno opravljeno, je lahko eden od ključev za uspeh. Praviloma obstajajo štirje osnovni parametri, ki bi ga moral vodja projekta upoštevati: 1. Analiza projekta: Prvi ukrep, ki ga je treba sprejeti, je pojasniti različne cilje in omejitve projekta. Ko to storite, lahko imate boljšo predstavo o tem, kaj želite doseči, in ki jih morate natančno doseči. 2. Ocena proračuna: Po ureditvi vseh prednostnih nalog vašega projekta je čas, da organizira proračun v skladu s fiksno časovno premico. Zdaj je pravi čas, da se prijavite za ponudbe iz pogodbenih dobaviteljev. Gradnja proračuna 3. Nadzor stroškov: Takoj ko se bo začel gradbeni projekt, je treba začeti nadzorovati stroške projekta. Prej, da začnete to bolje, ker vam bo omogočilo, da ugotovite kakršnokoli zlorabo virov, preden bo prepozno. 4. Računovodstvo: Zelo pristojna računovodska služba je bistvena. V sodelovanju s projektno skupino bodo odgovorni za ohranjanje delovanja vseh finančnih sporazumov po načrtu. Pravni vidik gradbenega projekta Projekt gradnje je sestavljen iz več različnih podrobnosti. Eden od najpomembnejših, da ni treba spregledati nobenega vodje projekta, povezan z njenimi pravnimi parametri. Dobro pripravljen gradbeni vodja projekta mora vedno lahko ponuditi odgovore na morebitne pravne spore ali tveganja, ki se lahko pojavijo. Na ta način je celoten projekt varen in zgrajen na trdnih temeljih. Upoštevati je treba pet glavnih področij: t 1. Strani: Ta kategorija se nanaša na vsakogar, ki je vključen v gradbeni projekt (dobavitelji, svetovalci, podizvajalci, kupci itd.) 2. Pogodbe: Čeprav obstajajo nekatere fiksne oblike pogodb za gradbene projekte, večkrat je treba sprejeti potrebne spremembe v sporazumih, zato je pravno svetovanje več kot bistvenega pomena. 3. Zakonodaja in ureditev: Pravna skupina kakovosti lahko zagotovi, da se vsa drugačna zakonodaja in predpisi pravilno upoštevajo. 4. Nabava: Postopek nabave se nanaša na nakup vseh različnih materialov in storitev, potrebnih za gradbeni projekt. Zato je bistveno, da se celoten projekt dosledno ureja s pravnega vidika. 5. Zavarovanje: na gradbišču ni skrivnosti, da obstaja veliko fizičnih nevarnosti. Zato je treba vodja projekta obvestiti in poskrbeti za vse majhne podrobnosti o zavarovalnih pogodbah. Zaključek Skupaj gradbeni projekt je resnično izziv. Obstaja celovita količina parametrov in elementov, ki jih je treba izčrpati za analizo.