Dobrodošli na Wilio!

Wilio gledate kot neregistrirano stranko

Preklopite na Professional.
Navigacija
Storitve
Cenik
O aplikaciji
Prenesite aplikacijo
Kako deluje
Kako se lahko izboljšamo
Kontaktiraj nas
O wilio.
Prijava
Dobrodošli na Wilio!

Wilio gledate kot neregistrirano stranko

Preklopite na Professional.
Navigacija
Storitve
Cenik
O aplikaciji
Prenesite aplikacijo
Kako deluje
Kako se lahko izboljšamo
Kontaktiraj nas
O wilio.
Prijava

Infrastrukturna gradnja

Iščete ponudnika gradbeništva? V tej kategoriji imamo 25.833 ponudnikov. Pošlji povpraševanje.

Začeti

4.627 registrirani strokovnjaki

82.815 rešenih projektov

4.8 Od 5 Povprečna ocena naših strokovnjakov

226 512 Naprave za uporabo

Infrastrukturna gradnja

Potrebujete storitev na področju gradbeništva? Wilio vam bo pomagal najti kakovostne strokovnjake pri projektiranju in izvedbi lokalnih in namenskih cest, železnic in žičnic, plinovodov. Cena prometnih komunikacij je običajno odvisna od obsega storitev. Oglejte si več informacij o storitvah: posvetovanja, izvedene spremembe projekta, stroški prevoza, ki jih zagotovi eden od naših 25.833 strokovnjakov v dani kategoriji.

Poglej tudi:Cene

4.627 registrirani strokovnjaki

82.815 rešenih projektov

4.8 Od 5 Povprečna ocena naših strokovnjakov

226 512 Naprave za uporabo

Koristne informacije.

Kaj morate vedeti

Inženirske stavbe Stavba je gradbena zgradba, zgrajena z gradbenimi deli iz gradbenih proizvodov, ki so trdno priključeni na tla. Trdna kombinacija s tlemi se razume, da poveže trdno bazo, pritrditev strukture pilotov ali drugih sidrov, ali povezavo konstrukcije na omrežju ali tehnični opremi ozemlja. Vendar pa je tudi stavbe, zgrajene pod zemljo. Stavbe, kot je opisano zgoraj, razdeljena na dve osnovni veliki skupini in kopenske strukture in inženirske stavbe. Stavbe stavbe so zajete zgradbe, vključno s podzemnimi prostori. To so gradbeni bloki, namenjeni zaščiti ljudi, živali ali stvari. Morda nimajo zidov, vendar morajo imeti streho. Glede na namen uporabe gradnje zemljišč so ti razdeljeni na stanovanjske ali nestanovanjske stavbe. V naslednjem razdelku ne bomo plačali te strukture skupine, vendar se bomo osredotočili na drugo veliko skupino stavb, na inženirske stavbe. Inženirske stavbe v smislu zakonodaje se določijo v skupine v skladu z določenimi skupnimi značilnostmi. Ena od teh značilnosti je, da ima pomembna struktura skupina določila pogoje v določenih zakonskih predpisih, kot so cestni zakon, zakon o vzletno-pristajalni stezi, telekomunikacije, rudarski zakon, in tako naprej. Prva skupina inženirskih stavb so avtocestne zgradbe, ceste, poti, morski sklop ali odkrito parkirišče. Tukaj je gradnja prometnih koridorjev na zemeljski površini z dejstvom, da jih dodatno razdelijo intenzivnost prometne obremenitve, v skladu z naravnimi možnostmi spletnega mesta v glavnem v zvezi z varstvom okolja. V tej skupini inženirskih stavb je treba vedeti tudi, da obstaja delitev za izgradnjo in upravljanje cestnega omrežja med nacionalno cestno podjetje, Slovaško upravljanje cest, višje teritorialne enote, mesta in občine. Pomen in neustreznost cestnega omrežja je pomembno vplivati ​​na razvoj ozemlja ne le po gospodarskem mestu. Pri gradnji teh inženirskih stavb je vedno obsežna naložba, pokrajina zemljišč, razmeroma dolga čas gradnje, ampak tudi za stalno intervencijo v udobju življenja na tem območju, zato se različni dodatni ukrepi pogosto uporabljajo predvsem za zmanjšanje učinka povečanja Hrup, prah in razsvetljava. Na primer, hrupne stene ali zelene mostove, ki lahko varno preidejo skozi pogoste avtoceste in ceste. Gradnja potovanja ali avtoceste je odlična intervencija na ozemlje in bi zato morala biti popolnoma normalna, da kljub povečanim virim, vse neželene intervencije ne le v življenje ljudi, temveč tudi v življenje favne in flore na ozemlju. Druga skupina inženirskih stavb je gradnja železnice in gradnje vrvi. Te stavbe so zahtevna teritorialno načrtovanje in postopek odobritve ter so tudi bistveno draga od perspektive gradnje novih poti. Sedanji izziv z večkratnim pomenom je potreba po izgradnji hitrih železniških koridorjev. To področje vključuje tudi gradnjo in posodobitev tramvajev. Za boljšo domišljijo inženirske stavbe s tega območja, bom dal nekaj referenčnih vrst stavb, ki so, na primer, železniška stikala, preklapljanje agregatov, železniški prevoznik strukture in zgornje, gradnjo in popravilo železniških siders in železniški prehod. Vrv poti, ki vključujejo to skupino inženirskih stavb, so prometni objekt gladko ali ciklično naravo, kjer je to nosilni ali napetostni element vrvi. Za nas se kabelski avtomobili uporabljajo v gorskih letoviščih, pa tudi v Bratislavi Kolibi. Zagotovljena je vzletno-pristajalna steza. To določa Kadiáľ, ki ga bo potegnila vrv, da se premakne. Glede na vožnjo vzletno-pristajalne steze, poznamo žičnice in nespremenjene. Nosilna vrv žičnice vzmetenja se izvaja med obema postajama in jo podpira več podpore glede na ozemlje. Vozila se suspendirajo na podporni vrvi, s katerimi se material ali osebe iz doline postaje prevaža na vrh. Nonvisual kabelska vzletno-pristajalna steza, na primer, na tleh, ki se premakne po stezi (npr. Zemljiški žičnice na Hrebienoku, žičnice do Petřín v Pragi). Najbolj razširjena neopaščena vzletno-pristajalna steza je znana žičnice v različnih naša smučišča. Tretja skupina inženirskih stavb je izgradnja vzletnih in pristankov in pripadajočih posnetkov. To je primerna gradbena tehnično spremenjena območja, kjer so objekti in objekti zgrajeni z zmanjšanjem, pristankom, pomikanjem, zaščito in obdelavo zrakoplovov. To so ustrezno dopolnjene s prostori za mehansko delo na zračni opremi, poslovnih in skladiščnih območjih, pa tudi za potniške in tovorne površine. Sistem prevoznega letala lahko oblikuje ena ali več poti vzletne in pristankov. Sistem vzletno-pristajalne steze vpliva na zmogljivost zadevnega letališča. Dolžina vzleta in tekalne steze je določena vrsta vrst zrakoplovov, ki lahko pristanejo na letališču ali od letališča, da vzletijo. Sistem za valjanje vpliva na čas, v katerem se ravnina premakne med površino odjave in vzletnim in pristajalnim območjem. Četrta skupina inženirskih stavb vključuje mostove, nadtlak, predori, izmenjave in podzemne železnice. Most je del komunikacij, ki nadomeščajo njeno naravno telo na mestu, ki premaga umetno ali naravno oviro za most. Z vrsto premostitve, lahko razdelimo mostove na mostove, copati in brvi. Bridge razumemo most objekt, ki je daljši od dveh metrov in se uporablja za pretvorbo cest, cestnih komunikacij ali gradbenih namenov. Če je objekt mostu krajši od dveh metrov, ga imenujemo trgovino. Brv se uporablja izključno pešca ali kot revizija ali servisna komunikacija v mostovih. Še vedno dajem eno značilnosti iz zelo velikega in podrobnega vprašanja mostov, vsaj osnovne tehnične vsebine vseh mostov kot inženirske stavbe. Njihova naloga je prenos lastne teže in statično ali dinamično breme, ki lahko deluje za vsak most. Vsak most za osnovno poenostavitev ima: - Bridge zgornja, ki prenaša ne samo lastno težo, ampak tudi učinke tako imenovanega. Naključne obremenitve, s katerimi je v neposrednem stiku v podporni strukturi. - Struktura podpore prenese svojo težo in obremenitev zgornje stavbe mostu. - Spodnja konstrukcija prenaša obremenitev iz celotnega mostu v tla temelj. Peta skupina inženirskih stavb vključuje pristanišča, plavalni kanale, obdelavo vodotoka, jezov in nasipov in namakalnih in meliracijskih stavb. Ta vrsta inženirske stavbe vključuje gradbena dela, ki je ureditev ali vpliv hidroloških razmer v naravi, tako da ni naključne ali sistematične škode na premoženju, da bi varno in učinkovito varno varčevali v državi in ​​ustvariti pogoje za držanje vode v v državi in ​​tako učinkovitejša uporaba. Vse intervencije teh inženirskih stavb morajo zagotoviti trajnostni razvoj ozemlja, pa tudi zagotoviti proizvodnjo energije iz obnovljivih naravnih virov. Najbolj znan tak del na Slovaškem je vodovodno delo Gabčíkovo. Šesta skupina inženirskih stavb vsebuje gradnjo oddaljenega in lokalnega plina, vode, električne energije, komunikacijskih omrežij, drogov za njih, čistilne naprave in transformacijske postaje. To skupino je treba opozoriti, da je za nadaljnje natančnejše destinacije mogoče takšne inženirske stavbe razdeljene na daljinsko cevovodi, telekomunikacijsko in električno distribucijo ter lokalne cevi in ​​distribucije kablov. Temeljna razlika je v zakonodajnih-tehničnih pogojih gradnje in posledično zapletenost, bodisi pri načrtovanju stavb, pa tudi pri njihovem izvajanju. Sedma skupina inženirskih stavb so rudarske stavbe in gradnja rudarske opreme. Izgradnja teh stavb je strogo urejena. Njihovi vplivi, ki vplivajo na okolje, so veliki. Zato je njihovo dovoljenje večstopenjsko in dolgotrajno. Naša najpomembnejša spletna mesta vključujejo Bansko Stiavnica in Kremnica. Možno je, da se seznanite s samo aktualnimi aktivnostmi pri gradnji rudarskih stavb, pa tudi s svojo zgodovino v tematskih muzejih. Osma skupina inženirskih zgradb je gradnja energetske opreme, sežigalnic s plinom in odpadki. Radi bi navedli, da je gradnja energetske opreme trenutno usmerjena k povečanju njihove učinkovitosti, tako da se električna energija proizvaja iz presežne toplote in gre za električno omrežje. Podobno načelo je tudi v samo dveh sežigalnicah odpadkov na Slovaškem (Bratislava, Košice), kjer se toplota in električna energija proizvaja s sežiganjem pod pogoji in strogim nadzorom in s tem, da izhajajo od odstranjevanja odpadkov. Deveta skupina inženirskih stavb vključuje zgradbe za predelavo in shranjevanje jedrskih odpadkov. To je zelo specifične stavbe, katerih gradnja nadzorujejo in spremljajo ne le javni organi, ampak tudi mednarodne organizacije. To je zaradi vseh motenj in zrušitev lahko posledice, ki bi presegale meje države. Celoten življenjski cikel takšne gradnje se skrbno spremlja in neskladnost z osnovnimi ukrepi je sankcioniran. Najbolj znana stavba, ki pade v deseto skupino inženirskih zgradb - stavbe kemijske opreme in rafinerij je SLOVNAFT. To ni zelo veselo na robu kapitala Bratislava, ampak kaj je slabše, zato je tveganje njegove lokacije na meji naše največje rezervoar za pitno vodo, na otoku Rivice. Inženirske stavbe vključujejo tudi velike industrijske zgradbe, izdelavo visokih peči, cilindrične in livarske. To je še ena samostojna skupina inženirskih stavb, ki lahko pomembno vplivajo na kakovost okolja po vsej širši regiji. Za domišljijo, najbolj znana stavba iz te skupine, se izognemo-železo Irones v Košice. Druga skupina inženirskih stavb je nepokrite športni tečaji, avtomobilski, motorna kolesa in kolo za kolesa, golf igrišča. V tej skupini so stavbe vključene, da se zagotovi aktivne potrebe prebivalstva. Občutljivost teh stavb v naravo je edina možnost trajnostnega razvoja. V zadnjih letih na Slovaškem, stavbah, smo lahko videli tudi samo v tujini, mislim, na primer, avtomobilski dirkalni stezi Slovakiaring v oreh napoj ali več igrišč za golf na Slovaškem. Nenazadnje, obstaja skupina inženirskih stavb, ki se izvajajo pri gradnji zabavnih in počivališč, zooloških in botaničnih vrtov. V zadnjih letih se je število zabavnih parkov osredotočilo na uporabo toplotnih vzmeti, so se tako imenovani akvapargi znatno povečali. S povečanjem njihove kakovosti in razpoložljivosti je bila možnost rekreacijske uporabe zagotovljena široka skupina prebivalstva. Nasprotno, zoološki in botanični vrtovi se osredotočajo na posodobitev in učinkovitost uporabe določenega zemljišča, saj možnost pridobivanja drugih zemljišč preprečuje več razvoja tega območja. Zadnja skupina inženirskih stavb so odlagališča odpadkov in druge inženirske stavbe, ki niso vključene v prejšnje skupine. Tukaj se bomo dotaknili zgradb za shranjevanje odpadkov, ki je še vedno najbolj neprijeten način snemanja s povečanjem nastanka odpadkov. Prizadevanja za ločevanje odpadkov in s tem razvrščanje njegovega dela za ponovno uporabo je še vedno nezadostna. Skladiščenje odpadkov ni več iz srednjeročnega potovanja in zato je treba znatno zmanjšati njegovo količino in hkrati posodobiti tehnologijo za njegovo izgorevanje in drugo rabo energije.